Wednesday, February 10, 2010

Regangan diri...


Tarikh : 08hb Februari 2010
Lokasi : At my SOHO je...
Hari : Isnin...
Masa : Pagi la, tak ingat...
Tajuk : Regangan diri...


wah...dari bukak2 blooks ni kan, aku asyik kene komen depan2 pasal blog nih... ye la kan... cerita2 lame..hehehe.. ok2... sori la...bukan tanak update...tapi bizi...
sebut pasal bz ni...aku teringat lak kat afni(junior dan senior aku)...hehehe... bile ek dia capture time dia bloggin...!!! ade je mase dia aku tengok.. neway... ni la aku try, hehehe...
ape yang aku nak update lagi skali pasal bende yg dah berlaku dalam mase beberape minggu...hehehe...sori la...bbbbzzzzz...wakakaka... so...tuk tak konpus...aku letak tarikh asalnye ye... ok2...meraban lak...

actually, dah masuk minggu ke... jap tengok kalender..aku pun dah tak ingat dah...hehehe..
eh...!!! dah finishing minggu ke-6 dah rupenye...huhu..start la gigil... tapi kan... cepat mase berlalu...pasal ape yg aku rase mcm lame sangat... maklumla... mane taknye, 5 hari tak pasal2 stuck... dlm kepale fikir 3 benda sekali jalan... diri sendiri, bakal org rumah... dan belajar aku... sakit weh... sampai dah tak tau nak wat ape dah...eeerrmmm...

then sehingga jumpe kawan aku... dia cerita kat aku benda yg same, so aku dah mule rase tak pelik dah... credit to"Y"... aku ingatkan aku sorang je yg stuck...hehee...normal rupenye... mane taknye, explore dah lame, tapi end up tak dapat nak sampaikan... masalah tuh...??? then cume mampu bertahan...dlm kepale otak aku pikir perkataan ni je.... ~~~revenge~~~...heheehe... sehingga la semalam... aku present... berkecamuk pale otak aku pikir sempat ke tak aku pezen nih.... tengok2 sempat... tapi tak memuaskan hati...pasal aku tak tau ape yg aku sampaikan dan tak siap sepenuhnye... nak tau apenye...!!, haram... text yg dah aku readykan aku tak leh nak bace, tak sempat, sibuk la tangan aku mase ni nak siapkan board, mate lak sibuk nak tengok text... kan kusut tuh, ni sume pasal stuck 5 hari tu la... ape daa... stuck sehari 2 dah la...kan dah menyusahkan diri sendiri...hahaha... dan ape yg aku jadi tu aku wat post moterm balik, rupenye aku tak tido smlman...hahah..board2... asal la aku terseksa mcm nih...hehehe... tak yah cakap la... badan aku dlm seminggu nih slalu krem2... aku pun tak tau nape, just consider maybe la pasal muscle stress kowt...!!! so..aku layankan je sakit nih... heheh... ok.. aku pun tak tau nak tulis ape dah...ok...bye..


1 comment:

  1. huhu.. credit to me .. thanks bro.. yela, mana x nya kan, sebab tgk aku pun stuck, dan2 credit kat aku kan.. hahhaa.. but its ok.. ya rite.. its realy damn tired when we have to force our brain to work kan..tu r pk n kuat berangan sgt.. hahha.. but dun feel down sgt.. tu br sekali present kan.. pasni ada ag presentation.. so improved it from the past..ni pun aku ingat kat untuk diri aku gak.. teruk sei aku aritu.. damn man!! i dun noe wat crap im talking at d front.. huh~~..i wish i cn turn back d time.. huhu..
    n dun wory too much kep.. here, this 4 u; " worrying is like rocking chair, it gives u something to do, but doesn't get u anywhere".. huhu..

    ReplyDelete