Saturday, May 14, 2011

Remarks for me...

eerrmmm... just nak kongsi ape yg aku peroleh je... itu pun klu sudi... ape2pun... dah skipkan mase... malas nak memanjangkan intro entry kali ni... ceritanya bermula begini...

setiap pagi... bile aku masuk opis je.. keje utama aku adelah switch on the electric plug dan tekan button on kat lappy atas meja aku... hohoho... bukan terus2 bukak fb ya... aku cume update schedule harian aku yg patut aku jalani pada setiap hari... klu sikit... tak byk la keje... tapi klu byk... ehem2... pepandai la aku berjoget...wakaka

then... abis je aku finalize dan masukkan semua appoinment aku... aku tak tutup pc lg... satu lg perkara yg patut aku update adelah... email aku... email dan schedule mmg tak dpt dialihkan dlm urusan harian kerja aku... so... bukak la email... mcm biase... semua urusan kerja... tapi... ade satu nih... yg dihantar oleh x- officemate aku... adelah berkenaan masalah rebel hati aku yg melanda aku minggu nih... nak tau ape... not at this time... bhahaha... itu semua urusan periuk nasik aku... so... better aku silent up... buat ape nak heboh... bende same je tiap bulan...

so... yg bermain kat minda aku... hanya email dr miss chanda... our CRM rep dan skrg berada di Siemen plak... ngee... sorry miss chandra... dah terguna lak name die... jadi... jadi... jadi... nak tau ape yg die bagi...??? meh kite kongsi sesame...

kata2nye:
*ni pun aku tak rase die buat... mesti die cilok memane...wakaka... miss chandra... ;) sowie again... :p

waaahhh... ni gimik sket... tapi klu aku letak lilin kat page aku.. habis pc or lappy korang tebako nanti... wakaka

sebenarnye ade lilin menyala sebelum kate2nye... so... terus la kite ke kate2nye plak...

ok...ok...

"... when u have a passion and a reason to do something...
you'll surely have what you want...
It may seem hard or even impossible....
but if have a strong enough reason to do something...
you'll be able to tap in your inner God- given potential...


Remember...!!!

The shortest distance between a problem and a solution...
is the distance between your knees and the floor...
The ones who kneels to the God...
can stand up to anything..."


hhhaaaa....!!! tu la yg miss chandra kongsikan kat aku... so... aku sebenarnye lambat keluar utk meet up appoinment aku hari tuh... pasal 2 3 kali duk bace email nih... bukan ape... just nak fahamkan btol2 je... pasal nak kate die tau problem aku yg tgh berat aku alami... tak gak... tapi klu die tau... patut gak... pasal aku duk melalak kat fb je keje aku... so... aku assume die stalk and evaluate aku tgh sakit...hehehe...

tapi3... bukan tuh yg nak aku cite... yg nak aku cite... kadang aku lupe sejenak ape yg patut aku perbaharui.. dan ape yg patut aku tinggalkan... pasal kengkadang nih.. yg kite pikul lebih berat dr yg kite patut pikul... so... aku campakkan beban tuh... dan aku akan mulekan utk pikul benda yg baru... ape2pun... berdasarkan yg baru aku dpt nih... mcm menarik... tapi.. biarla aku rahsiakan dulu... dah ade hasil br aku terjemahkannye...

jadi... kesimpulan bagi entry aku kali nih... aku seakan- akan memerlukan sgt bantuan andriod... bukan ape... 1... klu aku nak gi keje... aku dah bole update keje aku dr uma atau di mane2 je aku berade... ye la... mcm aku ckp memule tadi... masuk keje... check schedule dan email di opis... klu dah ade android... kat mane2 pun bole... dan lg satu... dgn keje yg br aku nak pikul nih sgt2 memerlukan aku beronline di mane2... so... takan ke hulu hilir aku nak usung lappy... dah mcm broker lak... wakakaa...

so... android yg kecil2 pun cukup utk aku... aku hanye terbayangkan samsung galaxie tab je... tapi ramai yg cadangkan aku ipad... motorola xoom dan sebagainye... ape2 pun cadangan korang... aku ngan keputusan keras kepale dan kuase vitor aku... aku memelilih android samsung je... pasal memule aku jatuh cinte pandang pertama adelah die...wakaka lagipun aku bangkang yg i-pad tade tepon...wakaka... samsung ade... so...so...so... itu la keputusan dan misi aku... ngee...

so then... itu saje dr aku... terima kasih kerana membace... :)







2 comments: